Marketingul digital
None

7 Greșeli în marketingul digital

21 Iulie 2022

Din fericire, există modalități de a vă îmbunătăți strategiile și de a evita orice greșeală din acest domeniu.

Distribuie:

Sincer, majoritatea greșelilor de marketing se rezumă la o lipsă de coerență în strategie sau la irosirea prea multor bani. Este recomandat ca companiile să cheltuiască 8% din veniturile lor pe marketing, iar pentru o afacere mica de exemplu, micșorarea bugetului pentru promovare poate avea impact negativ.

Principalele greșeli în marketingul digital:

1. Neglijarea site-ului Web

Ce considerați că este site-ul în legătură cu afacerea dvs.? Un activ digital? Un loc unde să faci vânzări? Ei bine, site-ul dvs. este baza și centrul strategiei de marketing digital. Tot ceea ce faceți, de la social media la e-mail și anunțuri, va încerca să conducă traficul aici. Din acest motiv, site-urile web trebuie optimizate atât pentru valoarea SEO, cât și pentru a lucra în tandem cu întreaga strategie de marketing digital.

2. Lipsa strategiei de conținut

Fără îndoială, cel mai comun instrument de marketing de conținut este blogul. În cele mai multe cazuri, a nu avea un blog este o greșeală uriașă. În primul rând, Google poate indexa cu ușurință textul de pe un blog și poate încerca să potrivească cuvintele cheie cu utilizatorii corespunzători. Utilizatorii caută informații mult mai des decât crezi. Dacă ai doar câteva pagini pe site-ul tău, cineva te poate găsi fără să caute numele companiei tale. În cele din urmă, 94% dintre utilizatori sar peste anunțurile de căutare sponsorizate în favoarea rezultatelor organice, ceea ce înseamnă că au încredere în marca dvs.

3. Cercetarea îngustă a concurenței

La fel de importantă pentru cercetarea de piață este și cercetarea concurenților. Dacă nu știți ce fac concurenții voștri atunci o să aveți de pierdut multe. Astfel se pot afla informații valoroase care sunt apreciate și implementate de către public.

4. Lipsa atenției față de clienți

În marketing, obținerea unui client este doar jumătate din luptă. Păstrarea lui este cealaltă jumătate. Prea des, marketerii trec cu vederea rețeaua de clienți existenți și utilizatori pe care îi au, chiar dacă clienții existenți sunt adesea mult mai valoroși decât cei noi.

5. Lipsa actualizării la versiunea mobile și laptop

În 2022, vă sugerăm să aveți o abordare serioasă de web design și conținut pe toate versiunile de dispozitive. Optimizarea pentru versiunea mobile și desktop este esențială atât pentru potențialii SEO, cât și pentru experiența utilizatorului.

6. Vânzarea agresivă

Aceasta este o greșeală destul de frecventă în marketing digital. Încercarea de a vinde tuturor este imposibilă, deoarece nu toată lumea poate fi un potențial client. Produsul sau serviciul pe care îl oferiți poate atrage un public mai larg. Cu toate acestea, când vine vorba de marketing pe rețelele sociale, trebuie să restrângeți publicul țintă la un grup finit, recunoscut.

7. Ignorarea întrebărilor și comentariilor din postări și mesaje

Scopul rețelelor de social media este de a permite oamenilor să se conecteze și să interacționeze, iar consumatorii de astăzi se așteaptă la o interacțiune. De exemplu, dacă urmăritorii voștri și-au făcut timp să comenteze la una dintre postări (și-au dat părerea sau au pus o întrebare), este datoria voastră să le oferiți un răspuns. În acest fel, le arătați latura umană și fața companie. Evitând interacțiunile, urmăritorii voștri se vor simți ignorați și în cele din urmă vor înceta să acorde atenție la oferte, la actualizări și la informații utile.

Marketingul evoluează și evoluează, ceea ce a fost ieri în trend azi poate să nu mai fie.

Ai putea să apelezi la noi pentru a te ajuta să-ți dezvolți afacerea și să eviți asemenea greșeli de marketing.

Completează formularul AICI sau poți să ne suni direct la 068557704.

Înapoi