Când trebuie să faci rebranding?
None

Când trebuie să faci rebranding?

25 Octombrie 2022

Orice companie care dorește să se dezvolte și să preia noi culmi va ajunge mai devreme sau mai târziu la problema necesității rebrandingului. Iar în termeni mai simpli, rebrandingului este o schimbare internă (ideologică) sau externă (vizuală) a mărcii.

Distribuie:

 

De asemenea, unele companii fac rebranding atunci când valorile companiei încep să rămână în urmă cu tendințele naționale sau globale, iar clienții încep să se îndrepte către cei care sunt mai progresiști. Când se ajunge la decizia de a îmbunătăți calitatea produselor sau serviciilor, se analizează obiectivele, etapele de dezvoltare, starea pieței și tendințele moderne la momentul respectiv. Iată principalele etape de rebranding:

•Analiza profundă a mărcii. În această etapă, se studiază starea mărcii, se determină atitudinea publicului față de acesta, se identifică punctele forte, punctele slabe, concurenții și se explorează avantajele acestora. După un astfel de audit, se ia o decizie clară în acest sens.

•Dezvoltarea unei strategii de rebranding. Pe baza rezultatelor obținute se elaborează o strategie de rebranding. Se identifică componentele mărcii care trebuie schimbate, se lucrează la metodele de menținere și la dezvoltarea punctelor forte. Se aleg tehnici și instrumente eficiente care vor fi implementate ulterior.

•Procesul de rebranding. În această etapă, se fac toate modificările și se implementează strategia propriu-zisă.

•Informarea publicului cu un nou concept de brand. În ultima etapă, publicul este informat despre noua ideologie și este explicat esența rebrandingului.

În concluzie, trebuie de menționat că rebrandingul este un proces complex, dar în același timp interesant de actualizare a unui brand. Din păcate, nu toate companiile reușesc să treacă toate nivele. Totuși, aceasta este o oportunitate excelentă nu numai de a schimba percepția publicului și de a atrage clienți, ci și de a insufla o viață cu totul nouă companiei.

Înapoi