campanii de Craciun
None

Impactul campaniilor de marketing de Crăciun!

13 Decembrie 2022

Sezonul sărbătorilor se apropie cu pași rapizi, iar unele branduri și-au lansat campaniile de Crăciun pline de bunătate și bucurie.

 

Distribuie:

Și da, să știți că aceste campanii ne oferă întotdeauna cele mai bune vibrații pentru toate sărbătorile. Așa cum, iarna este cel mai bun sezon pentru creativitate și povești remarcabile.

De exemplu „Coca-Cola a fost întotdeauna asociată cu Crăciunul, în special cu reclamele emblematice Truck Tour și Holidays are Coming”. Cu toate acestea, mulți oameni nu știu că marca de băuturi este în primul rând responsabilă pentru imaginea lui Moș Crăciun pe care o cunoaștem cu toții, astăzi! Un personaj cald, fericit și cu trăsături umane. Evident, că și în acest an, compania va surprinde magia Crăciunului.

Pentru campania de Crăciun, Amazon a optat pentru o poveste plină de căldură, care sărbătorește spiritul inventiv al unui tată iubitor, care este inspirat să creeze o experiență foarte specială și atentă pentru mica sa fiică. Marea dezvăluire demonstrează dragostea prin creativitate, deoarece tatăl este hotărât să facă din vacanța copilului său o experiență magică.

Un alt exemplu de campanie cu o idee creativă minunată sunt cei de la JoyForAll. Și anume specificațiile magice care vă permit să vedeți bucuria Crăciunului în orice și oriunde. Acest fapt rezumă într-adevăr o abordarea câștigătoare din acest an, luând o perspectivă pozitivă și încercând să răspândească bucuria în jur.

 

Oamenii asociază sărbătorile cu momentele plăcute și fericite alături de familie. Mulți consumatori își amintesc reclamele de Crăciun de când erau mici, făcându-i să se simtă nostalgici și să-și dorească să cumpere ceva care să-i aducă înapoi în această perioadă a vieții lor. Evident că, tehnicile de publicitate au diferite efecte asupra tuturor oamenilor.

Unii pot răspunde pozitiv la un anunț emoționant, în timp ce alții preferă campanii cât mai reale, care oferă informații specifice despre un produs. Dar să știți că campaniile de Crăciun sunt mult mai mult decât simple reclame, ele au puterea de a schimba opiniile oamenilor și de a influența deciziile lor de cumpărare.

Totuși, indiferent cum a decurs anul, luna decembrie este mai binevoitoare și mereu în căutare de cadouri și oferte noi.

Înapoi