marketing 2022
None

Recomandări pentru marketing-ul din 2022

9 August 2022

Progresele și actualizările rapide au determinat creșterea și inovarea pentru toate industriile, în special pentru marketing.

Distribuie:

Echipele de marketing trebuie să fie pregătite să îmbrățișeze noi strategii și să-și abordeze munca din unghiuri noi.

Marketing video este recunoscut pe scară largă ca viitorul activității de marketing. În plus, Google raportează că pe YouTube și TikTok ajung tot mai mulți și mai mulți tineri față de alte rețele. Este clar că materialul video oferă o oportunitate uriașă de a conecta un public mai larg și de a construi încredere.

Evenimente virtuale în 2022 constant au o creștere cu circa 20% ceea ce demonstrează că oamenii apreciază și se bucură de oportunitatea de a participa la evenimente online. Și da, succesul în evenimentele virtuale este strâns legat de calitatea conținutului video.

Tendințele în marketingul digital au un angajament de trecere către personalizare. Personalizarea campaniilor de marketing oferă niveluri mai ridicate de implicare, declanșează conversații și atrage noi clienți.

A existat o perioadă în care vânzările și serviciile pentru clienți erau procese formale. Astăzi însă reprezentanții de vânzări vorbesc cu clienții prin mesaj instantaneu. Interacțiunile sunt ca cele pe care le-ați putea avea cu un prieten. E clar că clienții nu doresc să vorbească cu cineva care urmează un scenariu anume. Ei își doresc ajutor care este specific nevoilor și situației lor.

Influencer Marketing pe lista de recomandări obligatorii, adică impactului pe care îl au influencerii asupra consumatorilor este într-o creștere enormă. Influencer marketing-ul este o unealtă ce oferă rezultate scalabile cu riscuri scăzute.

Evident că aceste informații prețioase trebuie să fie aplicate și totodată să țină comunitatea implicată. Toate upgrade-uri vor defini în cele din urmă succes-ul marketingului digital. Așa că, e timpul de strategii calitative.

Înapoi