Filtrarea clienților
None

Cum să filtrezi clienții?

9 August 2022

Iată câteva moduri simple de a atrage clienți de calitate.

Distribuie:

Gestionarea unei noi afaceri bazate pe servicii de marketing nu este ușoară. Cea mai grea parte este obținerea și păstrarea clienților de calitate. Clienții de calitate sunt oameni care prețuiesc munca, plătesc rațional tarifele și recomandă altora serviciile de care au beneficiat.

1. Respectați Legea reciprocității

Tratați oamenii așa cum ați vrea să fiți tratați. Acest principiu trebuie să fie implementat în toate fațetele afacerii. Atunci când încercați să depășiți așteptările, acest lucru se va transforma în mod natural, unul de apreciat. Tot ceea ce veți face pentru client va reflecta calibru superior.

2. Demonstrați interes

Fiecare afacere de succes trebuie să-și uimească și să-și impresioneze clienții. Aceasta înseamnă că trebuie să examinați cu atenție de ce are nevoie clientul dumneavoastră și să veniți mereu cu recomandări. Acest fapt va demonstra că sunteți interesat de a lucra pentru el.

3. Învățați să refuzați

După o perioadă de timp, când deja ați reușit să acumulați experiență, lucrurile încep să funcționeze altfel. Încrederea care apare în propriile puteri este mult mai mare, iar NU-urile pe care trebuie să le spuneți din anumite motive sunt din ce în ce mai ușoare. Adică există anumite criterii care trebuie respectate. În așa mod veți avea o finalitate corectă de sarcini și nu veți depăși alte atribuții de serviciu.

4.Gestionați așteptările clientului

Atunci când comunicați cu clienții este foarte bine să fiți direcți. Spuneți-i noului vostru client ce puteți și ce nu puteți face. Aceasta este cea mai bună modalitate de a gestiona așteptările clienților.

Desigur, există multe alte trăsături pe care le puteți lua în considerare. Totuși, cheia substanțială este înțelegere și comunicare eficientă care vă vor ajuta să colaborați și să oferiți servicii de calitate.

Înapoi