interesul urmăritorilor
None

4 reguli de bază care te vor ajuta să păstrezi interesul urmăritorilor

21 Noiembrie 2022

Dezvoltarea unui brand necesită implicare și atragerea atenției permanente a urmăritorilor. Pare să fie atât de simplu, dar de fapt este un lucru extrem de complicat.

 

Distribuie:

 

1. Arătați că sunteți friendly și deschiși pentru comunicare

Mai devreme sau mai târziu, urmăritorii vor începe să comunice pe paginile rețelelor sociale.

Aceștia pot adresa întrebări în direct, prin comentarii sau răspunsuri la stories. Nu ignorați aceste momente niciodată. Utilizatorii vin pe rețelele sociale, în primul rând, pentru a se informa și a discuta, iar mai apoi (poate!) cumpăra.

2. Utilizați hashtag-uri relevante

Cu toții știm că hastag-urile permit persoanelor care caută anumiți termeni să găsească mai rapid conținutul potrivit.

Astfel, postările voastre vor apărea și în feed-ul altor utilizatori care utilizează asemenea hashtag-uri. Așa că faceți publicații interesante și apropo, folosiți câte 4-5 hashtag-uri pentru a nu crea impresie de spam.

3. Creați conținut util și interesant

Conținuturile calitative mereu au răspuns la nevoile clienților. Se recomandă să se utilizeze grafică și citate frumoase prin descrieri care inspiră, astfel urmăritorii vor dori să salveze conținutul și să se împartă cu alții.

4. Implementați propriul stil

Este atât de important atunci când un brand își consolidează propriul stil și devine autentic. Când are o stilistică anume de feed, de prelucrare a fotografiilor, de copywriting sau de interacțiuni pe stories.

Oamenii au devenit din ce în ce mai selectivi. Implementați strategiile propuse de noi și fiți siguri că followeri o să continue să vă urmărească.

Înapoi